Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

woensdag 17 december 2014

Hobby Idee Team 3D Kerst ornament




  • Parelmoer Karton Lichtblauw en Zilver
  • HI mal 0045 en 0048
  • Lint
Stans twee sneeuw ster ornamenten uit lichtblauw parelmoerkarton.
(als het parelmoerkarton enkelzijdig is moet je de sneeuwster in spiegelbeeld uitstansen)
TIP: lijm eerst de ring en dan de ijskristallen tegen elkaar maar laat een stukje tussen de ijskristallen in de ring open.
Stans 6 kerstbomenlabels uit zilver parelmoerkarton.
(ook hier als het enkelzijdig karton is moet je er 3 in spiegelbeeld uitstansen)
vouw de labels dubbel en plak drie halfjes tegen elkaar.
doe dit ook bij de andere drie labels.
nu heb je twee helfden.
lijm het uiteinde van het lint tussen de bovenkant van de ene helft van de kerstboomlabel.
lijm nu de andere helft er tegen aan.
haal vervolgens het lint door de niet dicht geplakte opening tussen de ijskristallen en plak het nu wel dicht.


groetjes Wendy.



2 opmerkingen:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.