Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zondag 21 december 2014

Hobby Idee Team Hulst



  • witte dubbel gevouwen kaart van 13.5 x13.5 cm
  • Hobby idee basis 3088 (13.5 x 12.8 cm)
  • knipvel HI 0032
  • HI mal 0041 (rechthoek)
  • HI mal 0002 (vierkant)
  • embossing mal CCC 4075
  • Memento Danube blue
  • Stempel Tierelantijntjes N017
  • Schuurmaatje of heel fijn schuurpapier.
Embos het basis papier (leg de lange kant langs de gesloten kant) stans het midden van de kaart uit met de derde vierkanten mal
Embos het nog een keer. schuur het vervolgens licht op zodat het geembosde wit wordt.
plak het op de kaart.
knip de hulst uit en werk het 3D op en plak het in het vierkant.
stans het op een na kleinste rechthoek uit en stempel er de tekst op en plak het met foamtape op.
groetjes Wendy



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.