Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

maandag 16 maart 2015

Hobby Idee Team Verkouden


  • Donkergroen karton 14,8 x 21 cm(A5)
  • Hobby idee basis 3070 en 3043
  • 3D knipvel HI 0110
  • HI snijmal 0041
  • sticker Beterschap
Vouw de donkergroene kaartkarton dubbel naar 7.4 x 10.5 cm.
Snij het HI basis 3070 1 cm kleiner en mat het op de dubbelgevouwen kaart.
Knip de jongen met de zakdoek uit en werk het 3D op.
neem het patroon van het tissue doosje over op HI basis 3043.
knip het uit en ril de lijnen(nog niet vouwen)
leg de kleinste rechthoek op je uitgeknipte tissue doosje(in het midden) en stans het uit.
vouw het nu in model en plak het volgens voorbeeld op de kaart met daar boven de jongen met de zakdoek.
doe een tissue in het doosje en laat het er een beetje uitsteken.
plak de beterschap sticker boven aan de kaart.
groetjes Wendy
Patroon doosje.


1 opmerking:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.