Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 26 maart 2015

Hobby Idee Team Werken in de natuur.




  • wit kaartkarton 14.8 x 21 cm
  • 2 kleuren groen kaart karton
  • 3D vellen mannen HI0112
  • HI basis 3079 en 3080
  • HI mal 0048(kerstbal klein)
  • HI mal 0030 (gras rand)
  • HI stamp 0027
  • Distress ink: Forest moss en Peeled paint
  • Zwart stempelinkt
  • kleurporloden

vouw het witte karton dubbel.
knip de man op de bureaustoel uit en werk heet 3D op.
Stempel de camper en kleur het in en knip het uit.
snij 4,5 x 14,8 cm uit HI basis 3079 plak dit aan de bovenkant van de kaart (tegen de gevouwen rand)
bewerk het overgebleven witte gedeelte van de kaart met de 2 kleuren distress inkt.
lijm de camper met 3D kit op de kaart.
stans ± 16 denneboompjes uit 2 kleuren groen en bewerk de randen met forrest moss en plak ze op de kaart (zie voorbeeld)
dan plak de man op de bureaustoel onder aan de kaart.
stans het gras randje uit en plak het ook onderaan de kaart.
veel plezier met het maken Wendy.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.