Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

vrijdag 20 januari 2017

Beterschap




  • heel licht groen, mosgroen en geel kaartkarton
  • Stempelkarton
  • Stempel A Happy thing Stampin up
  • tekststempel Stampingback sheet 098
  • Prisma color potloden
  • Archival ink Jet black(tekst)
  • Versafine smoky gray
  • Touwtje en Wink of Stella Clear 999
Vandaag weer een keer met de prisma potloden gewerkt.
Op de citroenen heb ik een zacht glitterlaagje aangebracht met de Wink of Stella clear pen.
wat een mooi effect geeft.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.