Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 31 januari 2017

Flowerbasket




Vandaag weer een kaartje met de tapestrystempeltjes gemaakt.
de memento markers zijn hiervoor uitermate geschikt.
je brengt de inkt aan op het kleie stempeltje en heb geen last van dat je de randen van de stempel raakt zoals bij een gewoone inktpad.
je moet de randen dan weer extra schoon poetsen en proberen de afbeelding niet te raken.
  • stempelkarton
  • designpapier
  • off white kaartkarton linnenprint
  • 1201/0089 stans Joy crafts
  • Tapestry stamps little posy basket
  • Memento markers:Rich cocoa, Bamboo leaves, Paris dusk, Lilac posies
  • Faber Castell Polychromos
  • Plakpareltjess en een touwtje










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.