Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

woensdag 6 mei 2015

CupCakes



De cupcakes heb ik gestempeld met archival inkt op stempel karton en ingekleurd met de prisma potloden en een doezelaar met reukloze terpentine.
heb de cupcakes met behulp van de perfect layers gemat op donker rood cardstock.
de witte achter grond en banners zijn met de softsand van Hero arts shadow inkt gestempeld heb hiervoor mini cupcakes en kersen stempeltjes gebruikt. zo heb je een mooie passende achtergrond.
de banners zijn gestanst met de Spelbinders Die.
het geheel heb ik op een dubbel gevouwen donker rode kaart gemat van 10 x 21 cm.
  • donkerrood cardstock
  • stempel karton
  • merry cakes Kars stempel
  • little cake Kars stempel
  • Archival inkt Coffee
  • Prisma potloden
  • perfect layers
  • Nested Lacey pennants van Spelbinders
  • Hero arts shadow ink soft sand



1 opmerking:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.