Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

woensdag 20 mei 2015

Limited Edition


Gisteren was ik gastdesigner van Crealies
en dit is wat ik voor hun gemaakt had.



Print de Create-A-Card no. 11 en Download no. 1 op ware grote 100%
snij en stans de basiskaart volgens de beschrijving/werkwijze.(ril de kaart in het midden maar maak nog niet de dalvouw)

leg de on the edge mal met de punt tegen de rand van de kaart(snijrand naar beneden op de goede kant van de kaart plak het vast met non permanent tape) stans de t=rand.
doe dit ook aan de andere kant van de kaart.
Leg het sjabloon mask en more eerst aan de ene kant van de kaart, net iets over het midden.
Bewerk het met stempelinkt en een blending tool.
Doe dit ook aan de andere kant van de kaart maar zo dat het patroon in de middenvouw doorloopt.
Stempel met de op een na grootste sunburts de grootste rondejs op de kaart.
(maskeer de andere sunburst maten met schlderstape en verwijder het voor je gaat stempelen)
Stans met de Crea-Nest-LIES xxl  de vierde en de zesde mal(van de buitenkant afgerekend).
Leg de kleinste maat in het midden van de grootste mal.
zet het met non permanete tape vast. en stans ze twee x uit.

plak de ring alleen op de linker en rechterhelft van het middenstuk


Knip het verbindingsstuk in het middenweg(zie pijltjes)


Stans de bloemen:
4x de grootste en 2x de middelste en de kleinste bloem.
bewerk de randen met inkt en stempel de kleinste bloem met de sunbirst stempel.
plak er een glaspareltje op.
vorm de uiteinde van de bloemen, hou twee grote bloemen apart.
plak de andere op elkaar.
Span een draadje in de opening van de gestansde  vorm en zet de uiteinde vast met een klein stukje plakband.
Lijm de over gebleven bloem achter tegen de andere bloem aan met het draadje ertussen.
maak een gaatje rechts en links in de ring en strik er een touwtje door.




  • Ivoor wit kaartkarton
  • Create A Card no.11
  • On the Edge no.1
  • Masks & More no.19
  • Bits & Pieces Stamps no.29 Sunburst
  • Crea-Nest-Lies XXL no.4
  • Set of 3 no.17
  • Distress inkt: Crushed Olive en Peeled Paint
  • 2 glas pareltjes
  • touwtje.

Crea-Nest-Lies set stansen no. 4 XXL / Crea-Nest-Lies dies no. 4 XXL


 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.