Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

vrijdag 22 mei 2015

Window kaart




  • Linnenprint kaart ivoorwit
  • Aquarel papier 300 gram
  • Petrol kleur cardstock
  • Craftables CR1259
  • Stempel Art Impressions M-3198
  • Lyra aquarell krijtjes
Deze Window kaart heb ik gemaakt voor een goede vriendin van ons.
de afvalstukjes van het uitgestansde raam heb ik als steentjes gebruikt.
een idee wat ik op internet een keer tegenkwam.
De stempel aan de binnenkant van de kaart heb ik met de Lyra krijtjes ingekleurd.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.