Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

vrijdag 17 november 2017

Doosje met Kerstrozen.






  • wit,rood,groen en roze kaartkarton
  • designpapier
  • CED 3008 Classic Poinsettia, CED 3010 Filigree Poinsettia Creative Expressions
  • Creative borders CL CB16 Crealies
  • Holly motifs S5-057 Spelbinders
  • 6002/0142 Label & Tags Joy Crafts
  • Tekststempel The Stamping Cottage
dit is mijn bijdrage aan de challenge van Be Challenged van KreaTeja.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.