Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 30 november 2017

Kerstroos


Wit, rood, groen, licht grijs en geel kaartkarton
LR0121 en LR0122 creatables Marianne design
6002/0588 Joy crafts mery's
Stencil FF15 Frozen forest Studio Light
Dutch doobadoo Multistencil Xmas
Viva kristall gel Hologram 001
Distress ink Weathered wood
De achtergrond heb ik met de multi stencil en de gristall gel bewerkt. laten drogen. 
daarna gesponsed met weathered wood.
Zo komt de kristall gel mooi naar voren.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.