Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

woensdag 29 november 2017

Winter wonderland





  • wit kaartkarton
  • stempelkarton
  • stempel: Into the sky Penny Black
  • Archival inkt: Jet black
  • LR0246 Creatables Marianne design
  • Witte Acrylverf
  • 6410/0338 Joycrafts Banners (tekst)
  • Distress ink: peacock featers, salty ocean, seedless preserves, spiced marmelade, gathered twigs, black soot
Voor de achtergrond heb ik de onderkant gemaskeerd.
Ben vervolgens met de kleur peacock feathers, salty ocean en als laatste de kleur seedles preseves aan de gang gegaan.
het masker daarna verwijderd.
daarna de takken van penny black gestempeld en heb ze een "bodem" gegeven door de kleuren peack feathers en salty ocean er omheen aan te brengen.
de sneeuwvlokken zijn gemaakt met witte acryl verf.


2 opmerkingen:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.