Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

maandag 10 december 2012

Hulst Swirls

Hallo Allemaal
December is een gezellige maar drukke maand voor de meeste van ons freubelaars.
Heb dus een snelle kerstkaart voor tussendoor gemaakt.
heb hiervoor de Holy motifs van Spelbinders gebruikt
de Geëmbosde gedeelten heb ik bewerkt met groene inkt en daarna glitterglue opgedaan.
In het midden heb ik een heel klein kerstroos van Nelly Snellen geplakt.
De tekststempel is van Eline's winterhuis. 
heb voor de hoeken een billenpons gebruikt.

Wens jullie allemaal een fijne dag toe tot de volgende keer Wendy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.