Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zaterdag 29 december 2012

Mouse Kusjes

                                 Dit is het laatste kaartje van 2012.

heb voor deze stempel gekozen om 2012 creatief en liefedevol af te sluiten.
Jullie te bedanken voor alle reacties van het afgelopen jaar en jullie 
een goed creatief en vooral een gezond 2013 toe te wensen


                      tot snel in het nieuwe jaar Liefs Wendy.

de materialen die ik heb gebruikt zijn:

  • Cardstock olijfgroen en beige
  • specialty paperpad christmas collection van Cart-us
  • Stempel House-Mouse design
  • Noor design 6002/0135 van Joy crafts
  • Prismapotloden
  • Eline's vintage EC0096
  • XCU503408 van Xcut
  • Creatable LR0189
  • Distress ink Antique linnen
  • band,organzalint en een splitpen

2 opmerkingen:

  1. Wat een superlief kaartje Wendy, een mooie om het jaar mee af te sluiten, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje is dit!! Die muisjes zijn ook zo schattig, mooi met de mistletoe gecombineerd.
    Groetjes, Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.