Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 13 december 2012

Verrassings Kerstdoosje

Dit keer heb ik als DT-lid een luciferdoosje omgebouwd tot een kerstdoosje.





Heb het doosje eerst bekleed met Colour Structure Denim en vervolgens Glitter glue bovenop het doosjes gedaan.
 in 3D de bloemen op het doosje geplakt en 1 bloemetje met de decoratieve speld aan beide kanten van het laadje gedaan.
aan de zijkanten van het doosje heb ik met dubbelzijdig tape een lintje gedaan.


Als je het laadje open doet komt er een slinger te voorschijn.
dit heb ik gemaakt van Colour Structure Grass met uitgestanste letters.

Wij wensen jullie hele fijne feestdagen toe met veel gezelligheid.
tot de volgende keer Wendy.

gebruikte materialen zijn:


5 opmerkingen:

  1. Super leuk Wendy! Dat is eens wat anders dan een gewone kerstkaart! Heel mooi! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee zo'n luciferdoosje als kerstgroet. Mooi hoor.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Wendy, wat ontzettend leuk en dat van een luciferdoosje en die letters is ook heel leuk gevonden, heel leuk totaal, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.