Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

vrijdag 21 december 2012

Kerstklokken

voorkant

achterkant
Nog even vlak voor de kerst een paar klokken opgepimpt met de poinsettia mallen van Tim Holtz
hier is de beschrijving hoe ik het gedaan heb:
de poinsettia's 2 keer uitgestansd uit red/tan designpapier (heb voor alle bloemen de tan kleur aan de bovenkant gehouden en bewerkt)
bestempel alle bloemen met distress ink Black Soot (stempel van Eline's huis winter EC0132)
bewerk de grootste maat bloem:
3 bladeren met distress ink Forest Moss en de overgebleven 2 bladeren met distress ink Fired Brick
de andere 2 bloemen en hart ook met distress ink Fired Brick.
Vouw alle puntjes van de bloemen naar elkaar toe lijm de bloem bladeren op elkaar tot een poinsettia.
breng glitterglue aan op het hart van de bloem en de bladeren.
voor de kleine poinsettia's heb ik 1x de kleinste bloem van de mal gestanst en 1x de mini poinsettia van de movers & shapers.
heb ze verder bewerkt al de grote poinsettia.
na het drogen van de bloemen heb ik ze op de kerstklokken gelijmd.
de ring heb ik versierd met lint en een brad.

groetjes Wendy.

2 opmerkingen:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.